Levering en transport

  • Wat is de verzendprijs in de EU?

    U kunt onze verzendingstafel en kostentabel vinden hier.

  • Verzendt u na Brexit naar het VK?

    Vanwege de huidige onzekere situatie tussen het VK en de Europese Unie zijn we helaas niet in staat om bestellingen naar het VK te sturen.

  • Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

    De koerier heeft u het verzendnummer in een e -mail gestuurd. Neem rechtstreeks contact op met de koerier of neem contact op met info@freshlabels.cz, we helpen u graag te achterhalen waar uw pakket is en waarom deze is uitgesteld.

  • Hoe snel worden mijn items verzonden na online bestellen?

    We verzenden uw bestelling uiterlijk later dan de volgende werkdag. De totale levertijd hangt af van het land van bestemming. Levertijd zijn te vinden hier.

  • Wat als het pakket tijdens het transport beschadigd is?

    In dit geval zou het het beste zijn om de verzending van de koerier niet te accepteren, het pakket af te wijzen en ons te informeren over de situatie. We zullen ons best doen om u uw aankoop opnieuw te sturen of het betaalde bedrag zo snel mogelijk aan u terug te geven. Wanneer u besluit het pakket van de koerier te accepteren, onthoud dan dat u rechtstreeks een schaderapport moet schrijven. Anders zou de latere klacht niet in aanmerking worden genomen door de koerier en zou de schade voor zowel u als voor ons moeilijk zijn om te bewijzen. Wanneer schade wordt gevonden en een rapport wordt ingediend, blijft het pakket voorlopig bij u. Wij garanderen dat we u zullen helpen met het proces van het terugsturen van het beschadigde pakket naar ons en met verdere afwikkeling van de hele zaak.

  • Kan ik de verzending van mijn bestelling een paar dagen "uitstellen"?

    Ja! Schrijf het verzoek in de bestelling of neem contact op met onze klantenservice, per e -mail of telefoon. Houd uw bestelnummer bij de hand.

  • Kan ik gratis verzending krijgen?

    Ja dat kan, vind de waarde van de aankoop voor gratis verzending hier

  • Waar kan ik mijn pakket volgen?

    Na het verzenden van uw pakket ontvangt u een bevestigingsmail, waar u een link vindt met een trace -nummer om de verzending te volgen.